" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





Uhuks}
Friday, February 22 | 2:48 AM | 0Comment

Assalamualaikum


Well hm well hm, Tak sekolah aku lah kalau esoknya cuti.... hari ni bagi homework macam cuti seminggu. Its okay then I never care actually, yang aku kesahnya oral aku ni haaa, saya nk buat lepas cuti sekolah..... Tak prepare apa-apa lagi weh SERIOUSLY!! T_T

Ok dah. Okay nak habaq sat lah masalah add math and math cek ni. K, bila dkt sekolah buat latihan sesama dgn cikgu and classmates, mmg senang kacang kupas makan  kunyah telan kenyang Alhamdulillah...... TAPI BILA DAH SAMPAI RUMAH DH DEKAT MEJA STUDY KENAPA BOLEH STUCK, BLANK & BLACKOUT?!? Lololol Hahahaha Nak tahu dok kenapa?!! Pesan my mum and my teacher "Kalau buat 3x kali tak dapat, 10x kali pun dapat, 50x pun tak dapat juga bila buat 100x baru dapat" Huhehuhehoha Sanggup? InsyaAllah kalau ada mood.... Kalau ada mood? hm Hahahahaha 

Thanks to Allah because I have my classmate's girlfriends that know me so well. Not so but a little bit. Hehehe Yknow what, buku kiteorang "berjalan" ke sana ke mari dkt orang tu orang ni. Hahaha sesi pinjam meminjan buku apa lagi kan..... *peace* hehe eleh, macamlah hangpa dok buat kerja cm tu kan? Bukan pelajar ah. Lain kalau yang hebak hebak sokmo kan! :p Hahaha Saya hanya bertawakkal dan berusaha lebih form 4 ni :)) So, inilah entry untuk bulan februaghy ni. Hahahaha till we meet again! 
Loves xoxo
As Salam x