" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





B u s y ~}
Wednesday, January 9 | 1:53 AM | 0Comment

Assalamualaikum


*cough* *cough* Fuhhhhh *tiup blog* Agaknya dh berapa hari saya tinggalin blog?? Hahaha lu pikir la sendiri. Lol Okay Hahhahah

I'm so sorry bcs rarely updating blog. Bukan apa. Dah naik form4 ni no time for this. Eventho saya sempat on twitter siap tweets lagi katakoo!! Hahaha a lots of homework to do. Bukannya kekadang tetapi EVERYDAY I HAVE ~ Tapi takpa saya suka buat hw. Idk why. Hahaha some of you maybe hate them but I love homework! Hahahahaha lol

Alhamdulillah, so far my subjects were cool. Not even toughs yet. Maybe soon. I hope I can go with that. InsyaAllah. Ubatnya senang je, focus, siapkan hw and disiplin. Hahahaha kan dah keluar cikgunya. kahkahkah 

So yeah people pray for me untuk mengharungi cabaran form 4. Ihiks. So kalau ada salah silap saya, cepat-cepat tegur saya. Minta kerjasama. Hehehe Okay sampe sini aja okay. Takecare readers!

Assalamualaikum xoxo