" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





2013}
Tuesday, January 1 | 4:41 AM | 0Comment

Assalamualaikum


Alhamdulillah.... Kita dah masuk tahun baru. Tahun 2013. Syukran Ya Allah :')) Hehehe today is 1st January 2013. Yeahh. My mama's birthday. Wuhuuuuuuuuu. Dap gila makan KRR. Ko tahu kepe tu? Hahahahaha Buat tahu je lah. 

Mentanglah new year, Mall penuh dgn manusia...... sale katanya. Hahaha Pack gila orang. Lunch dkt situ pun kene tunggu ayam stgh jam. Perut berkeroncong tak fikir. LOLOL hahahaha 

Apa pun, sambut lah tahun baru dgn penuh kesyukuran kerana diberi peluang hidup olehNya. Bukannya pergi konsert terkinja-kinja tah pape entah. Saya pun pelik dgn dak remaja. Kerja enjoy je. Duduk la rumah dgn family dapat faedah juga. Ni asyik fikir dunia je. Honestly, saya mmg tak minat org yg pi konsert tah hape entah. Kan dh keluar ceramah hakuuuuu haaaaakoooo! Haaaaa apa haku kesah blog aku. Ko tak suka boleh bukak twitter lahhhh! Hahahahaha

Its time for me to struggle hard for form4 and bawa bekal untuk f5. wkwkwkwkwkwk InsyaAllah. Saya akan berusaha selagi saya ada tenaga. Ayah saya selalu pesan "Duit akan habis, tetapi Ilmu tidak pernah habis" Iya! Fighting. Doakan terbaik untuk saya. Hehehe

Okay ada orang dah buat ucapan untuk saya, bukan tadi dari hari tu lagi senanya dia ucap. Ish betei pulak dgr. Tahulah dia dah pencen. HAHAHAHA Okaylah. SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH KEPADA SEMUA PELAJAR DI MALAYSIA!! YEAYY! HAHAHHA Bye salam xoxo