" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





Running Man}
Tuesday, December 4 | 4:35 AM | 0Comment

Assalamualaikum


Siapa tengok Running Man? Siapa siapa? Jom Lariiiiiiiiii. Hahahaha lol Okay this program never fails to make me laugh until tears. Lol Serious talk!! Ada je yang tahpape yang dorang buat sampai boleh saya gelak tak ingat org sebelah... Eh? Ihiks

I love Kwang Soo, Jong Kook, Ji Hyo & Gary. Haroro dgn Jae suk mmg tak betul aku rasa. Hahahaha Muka Kwang Soo paling tak boleh tahan gelak begitu juga dgn Haroro. Dua ni mmg buat aku ketawa menangis. 2 in 1 kau haaaaaaaa!!

Okay, kalau dorang buat pengambaran dekat Malaysia. Seriously I wanna go. I-I-I-I Wannaaa go to see themmmmm......... Oooooo okay mama pun dah panggil kupas ke kopek ke apa lah pun ayatnya buah rambutan. Hahahahahaha 

See you next post! Okay I miss my blog damn much. Salam ~