" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





Ok}
Sunday, December 16 | 11:22 PM | 0Comment

Assalamualaikum

*pinjam gambar...lol*

Seellaamaatt pppeettaanngg semuaa!! Wow lamanya tak update blog! Mmg rindu gila wuwuwuwu ~ Hahah okay saya tak tahu nak buat apa jadi saya hanya tengok Running Man je! Yeah! Hari tu tak tengok sbb ayah ku tengok tv. Gi mana mau nengok ya kan.. Lol

Alhamdulillah kenyang makan nasi.... uuu lauknya asam pedas. Mana boleh lepaskan. Diet? Hm lupakan dulu boleh tak? jangan ingatkan lagi occay? Hahahaha lol

Debaran semakin terasa..............Saya sangat cuak. TAKUT. Takut sangat Maths dengan Sc. Dua subjects ni je yang paling seram ai nak tahu. Aku sangat bersyukur kalau 7/6 A. Aku taknak buat sesiapa kecewa. Lagi-lagi parents. Tawakkaltu'alAllah. Saya dh buat yang terbaik. Allah yang Maha Kuasa menentukan segalanya. InsyaAllah Aamiin :'D

ALL THE BEST 1997'S. Love xoxo