" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





Alhamdulillah.......}
Friday, November 23 | 4:22 AM | 0Comment

Assalamualaikum


Alhamdulillah..... syukur pada Allah swt kerana memudahkan urusunku. Dah habislah ganti puasa ku.... hehe senang sikit tak payah ganti tahun depan kan puasa sunat je nanti. Hehehe Yg paling bestnya, nak tahu dok?! Hahahaha eksited pulak haku hahaha aku.kakak.adik.abah jadi chef untuk dua hari because mama terkandas di jalan. Hihihi lol

Malam ni ada Shout Award dengan Maharaja Lawak Mega. Dua-dua aku nak tengok. Tapi tv pun ada satu. Satu lagi kat dapur. Gilo nak main lari-lari dlm rumah. Hmm tapi bagus juga untuk bakar kalori. Hahaha lol

Okay sampai sini je cerita dia. I admi it, my blog mmg bosan kan? Hahahah yeke? Okaylah. I have to go! Bye Salam ~ Takecare of yourself readers x