" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





To The Beautiful You ♥}
Wednesday, October 17 | 7:23 AM | 0Comment

Assalamualaikum



Siapa tak tengok cerita ni en en en en rugi gilaaaa!! Hahaha *tetiba* Cerita Korea yang pertama saya tengok. Kakak saya yang ajar. Ni la puncanya dah "gila" dengan cerita ni u_u Adik sedara lelaki saya pun sama layan cerita korea ni. Hahahaha




Saranghae saranghae saranghae lalalalala ~ 아 내 남자 친구의 미친 귀여운 n_n 자 Tak faham?! Google translate kan ado tok! Pi la kopipes tengok! Lulz You know what................... THIS GUY IS TOO HOT! I am his DIE HARD FANS! u_u Melting gila kalau dia senyum......... Jadi sepet mata saya kalau senyum tengok dia! *Bukan Minho faham pun apa aku tulis ni* Google translate kan adooo! LOL

Saya peminat no.1 cerita ni. Apa sekali keadaan pun saya tetap juga akan tengok!! Tak boleh miss. Kalau TERmiss pun saya download. Hehehehe Sanggup tunggu berejam video ni download *lambai tangan dekat Minho* K K K K Merepek +_+

Okay smpai sini je entry pada malam ni. JUJUR, Saya mcm taknak pergi sekolah esok!! Tapi kene juga kene hantar buku teks. Hehehe BTW Good Luck for candidates SPM 2012. Do your best! Bye Good Night xx