" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





Salam Lebaran Muslims x}
Sunday, August 26 | 7:03 AM | 0Comment

Assalamualaikum


Jujur, saya dah berisi. Sejak puasa sampai raya. Tapi berat badan masih boleh saya terima :p hehehehe Dahla berat sama mama. Eh mama saya badan macam saya, sekali sekala bertukar0tukar baju. Jimat duit tok!!!!!!! Hahahahaha well. Like mother like daughter :p

*back to the basic topic*

Lmbat betul saya wish kan, dah nak masuk minggu kedua ni hahahaha Okay saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin kepada semua umat Islam di muka bumi Allah swt. Alhamdulillah kita semua dapat menyambut lebaran dengan keredhaan Allah. 

Saya mohon maaf kalau saya ada terkasar bahasa, terkutuk ke apa ke mengata ke perli ke jeling ke apa ke. Maafkan saya. Saya manusia biasa yg selalu buat kesilapan. Okay itu je kot ucapan saya. Hehehe Okay btw Salam Lebaran to all Muslims xoxo