" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





Kebesaran Allah swt :')}
Sunday, August 26 | 11:39 PM | 0Comment

Assalamualaikum

Okay hari ni sya nak buat kejutan pada satu gambar. Sya tengok dengan mata kepala sendiri pun sya terkejut. Really!

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V
*Macam tak jadi je anak panah dia xp* Hahaha



Haaaaaaaaaaaaaa readers, what can you see in this pictures?! Subhanallah........ Kalimah Allah pada daging yang disiang oleh mama saya. I was like "Ya Allah, Allahuakbar" This is the first time i saw it happened to me and my family. Terharu pun ada juga :)

Daging ni mama tak goreng ke rebus ke apa ke. Mama jemur daging ni. Bila ambil balik daging ni dah jadi kecut and tak nmpk sangatlah Kalimah Allah. Hmmm *pelik betul aku tengok tulisan sekarang ni -.-* Tapi memang bertuah/terharu sangat bila dapat tengok Kebesaran Allah swt depan mata sendiri :') Hee xx