" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





Justin Bieber!!!!!!!!}
Saturday, August 11 | 9:09 PM | 0Comment

Assalamulaikum


As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me love me....... Tu diaaaaaaaa Bieber! Actually, dulu saya minat gila dia ni, lepas tu dah kurang sikit perasaan menyampah datang pula kan kau haaaa!! haha Tapi setart je lagu-lagu baru dia sya dengar, suka kat lagu dia je la orangnya tak pun. Okay ulang suara tak suka orang nya :)

Ik ramai beliebers kat sini sooooo, hmmm siapa kesah?! Haaha *kaki cramp ~.~* Sya suka rambut dia sekarang woi!! Hahahaha

Lagu-lagu dia such as as long as you love me, be alright, all around the world, take you, live my life ft LMFAO and boyfriend. Peh semua lagu dia ni, sya download! Hehehehe the most i love is as long as you love me. Siapa tak suka kau lagu ni, radio rosak kata ko!! lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me. Hahahaha LOL

Sya rasa macam weird je entry kali ni. Wuuuwuuuu siapa kesah?! Heheh okay thats all people bye xx