" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





*waving hand*}
Thursday, July 26 | 5:29 PM | 0Comment

Assalamualaikum


Aankhein Khuli hoyaaaaaa hoban ~ Piya rekesa hota hei. Jangan terpedaya, saya peminat Mohabbatein. Semua lagu kalau boleh download. Hahaha Good Morning!! :) Eh saya kat rumah. Tak pergi sekolah. Penat nak rehat. Nak revision aman sikit tenang ~ Hihi 

Kesian Tasha suruh pergi sekolah juga, tapi saya penat.........katanya! :p Mama, don't worry sya study kat rumah. Dah ada pun jadual hari ni. And buku pun dh susun nak study, revision, homework and exercise!! :) *peace*

Sebenarnya risau sangat mggu depan. Tahukan ada apa?! Hm, Ya Allah, Bantulah hamba-Mu yang lemah ni. Permudahkanlah segala urusan dan peperiksaan ku Ya Allah............ Ye dua minggu saya jawab kertas. Tapi bukanlah straight semua dia ada hari2 dia. Yang paling risau maths T.T

Hmm, hooooooooooooooooooo gaya!! LOL what's wrong with me?! Hahaha penyakit bollywood! Esok pergi kl ajak kakcik pergi tmpat yg boleh belajar yg tenang without noisy!! I need to focus on my study! Yeah! Ni parah dah kalau last minute. No, bukan last minute tapi dh kerjanya aik sejarah benda lain tak sentuh ada la geo belajar yg mcm biasa tu dgn cikgu tu pun dah apa, cuma nak baiki dkt kelemahan je :)

Readers, doakanlah saya untuk minggu depan. Saya akan berusaha sedaya upaya saya. InsyaAllah. Semoga dipermudahkan oleh-Nya! Amin Rabbal amin. Okay thats all xx Assalamualaikum!


Mood : PERCUBAAN PMR 2012

Lots Of Loves, Syahirah xoxo