" F l o w e r "

flaw

MIND YR WORDS HERE


" Don't cry over the past,it's gone. Don't stress about the future,it hasn't arrived. Live in the present and make life beautiful "

We can chatting here





Umrah April 2012}
Wednesday, May 9 | 7:18 AM | 0Comment

Assalammualaikum







































Allahu Akbar! Ya Allah, rindu sangat terlalu rindu sangat dekat tanah suci. Rindu :'( Rindu dekat jemaah-jemaah irna yakin. Seriously, macam nak menangis bila tengok gambar-gambar kenangan dekat sana. Most i miss is solat dekat Masjidil-Haram. tsk tsk tsk D':

Nak sangat tggl dekat Mekah.... Hari-hari boleh pergi solat dekat masjidil haram. Kalau nak duduk 24 hours pun boleh kat sana tapi bukan untuk tidur, boleh buat tawaf sunat ke solat sunat ke boleh. Air zam-zam mereka letak setiap tmpt macam bila kita jalan situ ada air zam-zam jalan sini sana ada air zam-zam. Saya tak pernah miss pun dgn air zam-zam. Kadang-kadang bawa botol dr hotel isi bawa balik ke simpan ke apa-apa je.

Air zam-zam ni kita minum berpuluh kali pun kita tak rasa nak buang air kecil. Sebab air zam-zam ni dia keluar jadi peluh kita. Haaa minum la berapa tong pun. Nikmat! 

Syukur alhamdulillah saya dapat pegang cium Kaabah. Rumah yang paling SUCI di Bumi. Terasa sebak sangat bila dapat cium. Terima kasih dekat akak Elly, sbb dia yang tarik saya, adik and nenek pergi betul-betul depan Kaabah. Ya Allah.... Terharu sangat... sebak sangat time tu. Tersangat wangi Kaabah :')

Di Madinah, saya  berpeluang buat solat sunat dekat Raudhah(taman-taman syurga). Tempat Rasulullah SAW selalu berdoa. Ya Allah, saya menangis kali kedua di Raudhah. Rasa macam terharu sbb dapat jejak and buat solat sunat dekat Raudhah. Karpet Raudhah warna hijau, yang karpet lain semua warna merah. Bila saya sujud je wangi sangat karpet tu. Wangi Sangat! :'D Depan Raudhah tu makam Rasulullah. Tapi sayang, perempuan tak benarkan ziarah makam Nabi. Hmm time tu mmg frust sangat. Sebab saya ke madinah nak ziarah makam Rasulullah SAW. Itu niat saya sebenarnya. Tapi bukan rezeki lain kali boleh :)

Niat di hati ini, untuk pergi ke tanah suci lagi buat kali kedua. Ye Nak pergi lagi. Ya Allah, kau jemputlah aku ke Tanah Suci lagi. Aku tak puas lagi berada di sana! :') Amin Ya Rabbal Amin.

**Sebenarnya gambar bnyk lagi, tapi entah gambar dekat madinah taknak keluar. Banyak lagi okay! Takpa nnt sya post lagi okay. So, stop until here. We continue later. Assalammualaikum Good night x Andai ada salah kata, tolong diberi tunjuk ajar :D Thank you! XX